// question: 0 name: Switch category to $course$/За замовчуванням для СТП мі $CATEGORY: $course$/За замовчуванням для СТП мі // question: 5548 name: Питання 1 ::Питання 1::[html]

Що потрібно натиснути для запуску скрипта?

{ =

зелений прапорець

~

зелений кружечок

~

зелену кнопку

~

червону кнопку

} // question: 5557 name: Питання 10 ::Питання 10::[html]

Форма блоків, які містять логічне значення (істина-хиба), вставляються в шестикутні і прямокутні вікна інших блоків, дозволяють створювати логічні умови для галужень і циклів.

{ ~

стек

~

репортер

~

заглушка

=

логічний

} // question: 5558 name: Питання 11 ::Питання 11::[html]

Форма блоків, які містять дані і вставляються в прямокутні і овальні вікна інших блоків.

{ ~

стек

=

репортер

~

заглушка

~

С-блок

} // question: 5559 name: Питання 12 ::Питання 12::[html]

Форма блоків, які завжди стоять на початку скриптів. Вказують на спосіб, подію запуску скрипта.

{ =

заголовок

~

заглушка

~

логічний

~

С-блок

} // question: 5560 name: Питання 13 ::Питання 13::[html]

Форма блоків, які служать для створення циклів і розгалужень

{ ~

стек

~

заголовок

~

логічний

=

С-блок

} // question: 5561 name: Питання 14 ::Питання 14::[html]

Зрозуміла комп'ютеру система символів для точного запису алгоритмів і їх виконання комп'ютером.

{ ~

інтерфейс

=

мова програмування

~

скрипт

~

блок-схеми

} // question: 5562 name: Питання 15 ::Питання 15::[html]

Алгоритм, виражений на мові програмування.

{ ~

інтерфейс

~

мова програмування

=

програма

~

блок-схеми

} // question: 5549 name: Питання 2 ::Питання 2::[html]

Що таке скрипт?

{ ~

розділ

~

вікно

~

команда

=

сценарій

} // question: 5550 name: Питання 3 ::Питання 3::[html]

Cкільки груп є у середовищі Scratch?

{ ~

2

~

4

~

6

=

8

} // question: 5551 name: Питання 4 ::Питання 4::[html]

Мінімальна смислова одиниця (команда) мови Скретч, яка служить для створення скриптів (сценаріїв)?

{ ~

скрипт

=

блок

~

алгоритм

~

дія

} // question: 5552 name: Питання 5 ::Питання 5::[html]

Це алгоритм (чи сценарій), складений з блоків мови Скретч для якого-небудь об'єкту.

{ =

скрипт

~

блок

~

алгоритм

~

дія

} // question: 5553 name: Питання 6 ::Питання 6::[html]

Це рухливий графічний об'єкт, який діє на сцені проекту, виконуючи різноманітні алгоритми (сценарії). Виконавець алгоритмів, якому доступні УСІ команди мови Скретч.

{ ~

скрипт

=

спрайт

~

сцена

~

інтерфейс

} // question: 5554 name: Питання 7 ::Питання 7::[html]

Форма блоків, які служать для зупинки виконання одного скрипта або усіх скриптів проекту. У Скретче всього 2 блоки цього виду.

{ ~

стек

~

заголовок

=

заглушка

~

логічний

} // question: 5555 name: Питання 8 ::Питання 8::[html]

Найчисленніша форма блоків, з яких створюються стопки (пропозиції), - послідовності блоків в скриптах.

{ =

стек

~

заголовок

~

заглушка

~

логічний

} // question: 5556 name: Питання 9 ::Питання 9::[html]

Це нерухомий графічний об'єкт, який зображує місце дії проекту. Є виконавцем алгоритмів, якому доступні майже усі команди Скретч, окрім команд руху і малювання.

{ ~

скрипт

~

спрайт

=

сцена

~

інтерфейс

}