Назвіть роки становлення психоаналізу {=10-20-ті роки XX століття ~20-30-ті роки XX століття ~30-40-ті роки XX століття ~40-50-ті роки XX століття} Назвіть продуктивні відношення, які не визначала Н. Зборовська {=Міфологізацію ~Психоаналітичну рецепцію ~Інтерпретацію ~Вплив на літературу} 3. Визначте предмет гендерного літературознавства за Н. Зборовською {=Cоціальні та культурні конфігурації «жіночого» та «чоловічого» ~Гендерну картину світу, ґрунтовану на стереотипах маскулінності та фемінінності ~Специфіку презентації жіночої «ментальності» ~Різні форми сміхового, виявлені в тексті} 4. Назвіть текстовий рівень, який не підлягає гендерному дослідженню: {Проблемно-тематичний ~Сюжетно-композиційний ~Система персонажів =Синтаксис} Назвіть критерій, за яким не диференціюють вітчизняну феміністичну / гендерну критику {~За напрямом дослідження ~За методологічними домінантами =За творчим задумом ~За літературним періодом, що досліджується} Назвіть представника феміністичної / гендерної критики за об’єктом дослідження в дитячій літературі {~В. Агеєва =Т. Качак ~Т. Гундорова ~Л. Таран} Назвіть позитивну рису вітчизняної феміністичної / гендерної критики {=Примат літературознавчих відкриттів над ідеологією ~Відтворення в літературному жанрі автобіографії ~Відсутність чіткого усвідомлення завдань і методики власне гендерного літературознавства ~Руйнування гендерних стереотипів в інтерпретації літературного твору} Назвіть роботу Елен Сікси, в якій вона вперше вводить термін, який став згодом знаменитим поняття «жіночого письма» («ecriture feminine») {~Плач медузи ~Сум медузи =Сміх медузи ~Сльози медузи} Жіноча мова схильна порушувати загальноприйнятий {~Синтаксис ~Етикет ~Стиль ~Образ} Назвіть провідний жанр фемінного письма {~Детектив =Жіноча автобіографія ~Есе ~Роман}